Για την κρίση στην Παιδεία


Για την κρίση στην Παιδεία

Την κρίση στο χώρο της Παιδείας την προκάλεσε η κυβέρνηση Αναστασιάδη – Συναγερμού. Την προκάλεσε με τις αντιλαϊκές πολιτικές της, αλλά και με την αλαζονεία και τον αυταρχισμό με τον οποίο ασκεί την εξουσία της.

Η κυβέρνηση προκάλεσε την κρίση με τις μονομερείς αποφάσεις της και την άρνησή της να προσέλθει στο θεσμοθετημένο διάλογο με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις.

Η κυβέρνηση εκτράχυνε την κρίση απαξιώνοντας τους εκπαιδευτικούς, το ρόλο και την προσφορά τους στην εκπαίδευση και προσπαθώντας να στρέψει την κοινωνία εναντίον τους.


Η κυβέρνηση συντηρεί την κρίση προσπαθώντας να επιβάλει τις μονομερείς αποφάσεις της είτε εξαγοράζοντας τους εκπαιδευτικούς, είτε απειλώντας τους.

Για την κυβέρνηση «εξορθολογισμός» σημαίνει περικοπές και στον ευαίσθητο τομέα της Παιδείας. Κι ενώ περικόπτει από την Παιδεία, η κυβέρνηση έδωσε επτά δισεκατομμύρια ευρώ για να παραδώσει το Συνεργατισμό σε ιδιωτική τράπεζα στην οποία εγγυήθηκε κιόλας τις ζημιές που πιθανόν να υποστεί.

Η κυβέρνηση ενώ περικόπτει από την Παιδεία επαναδιαπραγματεύεται το συμβόλαιο του τεμαχίου Αφροδίτη, με κίνδυνο η Κυπριακή Δημοκρατία να απωλέσει εισοδήματα μέχρι και δύο δισεκατομμύρια ευρώ.


Είναι ξεκάθαρο πλέον στους πολίτες ότι η κυβέρνηση Αναστασιάδη - Συναγερμού δεν ενδιαφέρεται για την ποιότητα της δημόσιας Παιδείας, όπως δεν ενδιαφέρεται για την ποιότητα της δημόσιας υγείας και το βιοτικό επίπεδο του λαού.

Αυτό που ενδιαφέρει την κυβέρνηση είναι πώς θα δημιουργήσει πλαστές εικόνες για την οικονομία διορθώνοντας απλά κάποιους αριθμούς και φορτώνοντας το κόστος αυτής της «διόρθωσης» στην κοινωνία, εξυπηρετώντας την ίδια ώρα τα συμφέροντα των λίγων και των εκλεκτών.


Οι εκπαιδευτικοί, απάντησαν με μια έντιμη στάση τους ενάντια στην απαξίωσή τους και την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης όπως αυτή μεθοδεύθηκε από την εξαγγελία Χαμπιαούρη των «μέτρων εξορθολογισμού της εκπαίδευσης» που αποφάσισε η κυβέρνηση.

Ενός «εξορθολογισμού»,
-          που με κανένα τρόπο δεν οδηγεί σε βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης και της παρεχόμενης παιδείας,
-          που είναι καθαρά και αποκλειστικά λογιστικός,
-          που αποφασίστηκε ετσιθελικά και ερήμην των εκπαιδευτικών και των οργανώσεών τους.

Η κρίση που πυροδοτήθηκε στις αρχές τους Ιούλη με την εξαγγελία του «εξορθολογισμού»,
-          επιτάθηκε κατά τον «διάλογο» του Χαμπιαούρη με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, και τον οποίο ευτέλισε σε παρωδία, παραμένοντας πιστός στο «Αποφασίζουμε και διατάσσουμε»!
-          και κορυφώθηκε με τις προτάσεις Αναστασιάδη, μια φτηνή προσπάθεια εξαγοράς των εκπαιδευτικών με στόχο, όχι το ξεπέρασμα της κρίσης, αλλά τον εξευτελισμό τους αν τις αποδέχονταν.


Η θλιβερή ουσία είναι πως η δημόσια εκπαίδευση, ως κοινωνικό αγαθό, είναι εκτός των οραμάτων των σημερινών κυβερνώντων, οι οποίοι μάλιστα την αντιμετωπίζουν ως μια επιχείρηση αποκλειστικά διοικούμενη από αυτούς. Η κυβέρνηση ούτε κάνει και ούτε επιθυμεί εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Επιδιώκει απορρύθμιση σε πολλά επίπεδα, συνεπής προς τη βασική της ιδεοληψία: το να επιβάλει τον νεοφιλελευθερισμό σε κάθε κοινωνικό χώρο.

Αφού συγκρούστηκε με τους ημικρατικούς οργανισμούς, απαξίωσε την προσφορά των γιατρών και των νοσηλευτών, εκτιμά τώρα πως ήρθε η ώρα να επιτεθεί και στην εκπαίδευση, υιοθετώντας την  καλά γνωστή τακτική του νεοφιλελευθερισμού: Την απαξίωση του κοινωνικού αγαθού και του δημόσιου τομέα που το προσφέρει, μαζί και την καθυπόταξη των εργαζομένων μέσα και από την επίθεση στους συνδικαλιστικούς φορείς τους. Πάντα με την ενορχηστρωμένη από τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ προσπάθεια υποβάθμισής των εργαζομένων που επιχειρεί να φέρει αντιμέτωπη σε αυτούς την κοινή γνώμη. Και, πάντα, με τη βοήθεια επιλεγμένων ή/και κατασκευασμένων-ψευδών αριθμών για «τεράστια κόστη» που «βαραίνουν» τον κρατικό προϋπολογισμό, λειτουργικά και μισθοδοτικά. Ακόμα και με εκφοβισμούς.

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι αντίσταση στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης και στην προσπάθεια εξευτελισμού και απαξίωσής τους. Είναι προάσπιση του αναφαίρετου δικαιώματος της κοινωνίας για δημόσια παιδεία. Είναι ταυτόχρονα και ένας γενικότερος αγώνας για την προάσπιση της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων που κατακτήθηκαν με μακρούς αγώνες. Αφορά το παρόν και το μέλλον της κοινωνίας μας και πρέπει να προβάλλεται και να τονίζεται ως τέτοιος.  

ΜΑΖΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ

Η μαζικότατη διαδήλωση των εκπαιδευτικών οργανώσεων ατόμων αποστέλλει ένα ισχυρό μήνυμα προς την κυβέρνηση Αναστασιάδη – Συναγερμού, η οποία επιτέλους πρέπει να το λάβει.


Τέτοια πορεία, τέτοια λαοθάλασσα, τόσες χιλιάδες κόσμος, ( γύρω στις 15000) έχει πολλά χρόνια να ζήσει η Κύπρος. Ήταν η βροντερή απάντηση των εκπαιδευτικών Οργανώσεων, ολόκληρου του συνδικαλιστικού κινήματος και πολλών οργανωμένων φορέων ενάντια στην αυθαιρεσία, την αυταρχικότητα, τον ετσιθελισμό του Υπουργείου και της Κυβέρνησης, ενάντια στο βρώμικο πόλεμο που δέχτηκαν όλο αυτό το διάστημα με στόχο την απαξίωση τόσο των εκπαιδευτικών όσο και του δημόσιου σχολείου.

Η κυβέρνηση πρέπει να απαλλαγεί από την αλαζονεία και τον αυταρχισμό της και να αποσύρει τις μονομερείς αποφάσεις της. Πρέπει να κατανοήσει η κυβέρνηση ότι βρίσκεται σε σύγκρουση με το σύνολο των εκπαιδευτικών και την κοινωνία.


Η απόσυρση των μονομερών αποφάσεων θα δημιουργήσει τη δυνατότητα για ένα θεσμοθετημένο διάλογο, τον οποίο οι εκπαιδευτικές οργανώσεις εδώ και καιρό έχουν δηλώσει ότι είναι έτοιμες να κάνουν. Μ’ αυτό τον τρόπο θα ξεπεραστεί η κρίση στο χώρο της Παιδείας, την οποία προκάλεσε η κυβέρνηση Αναστασιάδη-Συναγερμού με τις μονομερείς αποφάσεις της.

Η καθολική συμμετοχή των εκπαιδευτικών οργανώσεων και παρατάξεων και η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην εκδήλωση, έχει καταρρίψει το γελοίο ισχυρισμό που προέβαλαν οι κυβερνώντες ότι οι αντιδράσεις δήθεν υποθάλπονται από κόμματα. Οι κυβερνώντες, αντί να προσπαθούν να προβοκάρουν τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, ας αποσύρουν τις μονομερείς αποφάσεις τους και ας εισέλθουν σε ένα ουσιαστικό διάλογο μαζί τους. 


Στην διαδήλωση συμμετείχαν και εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών οργανώσεων των Τουρκοκυπρίων.


Μετά την επιτυχημένη διαδήλωση οι εκπαιδευτικές οργανώσεις προχώρησαν σε διοργάνωση δημοψηφισμάτων. Τα μέλη της ΠΟΕΔ με ποσοστό 94,52% εξουσιοδότησαν την ηγεσία της Οργάνωσης να διαχειριστεί την κρίση. Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος ΟΕΛΜΕΚ και ΟΛΤΕΚ: 94.94% «ναι» στα μέτρα

__________________________________________________________________________


Ας δούμε την ουσία

Οι κυβερνώντες, για δυο και πλέον μήνες, προκάλεσαν τεράστια αναστάτωση στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης. Με όρους οικονομικίστικους και με προφανείς σκοπιμότητες ώστε να θολώσουν τα νερά γύρω από τις σκανδαλώδεις ενέργειες τους για τα θέματα του Συνεργατισμού, του ασφυκτικού ελέγχου της πληροφόρησης προς τους πολίτες και της προφανούς έλλειψης οράματος για τη δημόσια παιδεία, επέλεξαν τη ρήξη με τους εκπαιδευτικούς εταίρους.

Επαναλαμβάνουμε την ανάγκη ειλικρινούς και ουσιαστικού διαλόγου για τα μεγάλα ζητήματα της παιδείας, αναφορικά με:
·         Τη μετατροπή, μέσα από την επαχθή αγορά υπηρεσιών, 5.000 εκπαιδευτικών σε φθηνό εργατικό προσωπικό.
·         Την ελλιπή παροχή προγραμμάτων ειδικής εκπαίδευσης.
·         Την αποκατάσταση των εκπαιδευτικών με υπηρεσία πέραν των 30 μηνών.
·         Την αναχρονιστική λειτουργία των Εσπερινών Γυμνασίων και Λυκείων.
·         Την ανάγκη αναβάθμισης σε υποδομές και προγράμματα των Τεχνικών Σχολών.
·         Την αυταρχική επιμονή της κυβέρνησης για εφαρμογή των εξετάσεων των τετραμήνων.
·         Τα προβλήματα που απορρέουν από την εφαρμογή του νέου συστήματος διορισμών.

Οι κυβερνώντες θα πρέπει, επιτέλους, να σταματήσουν τα επικοινωνιακά τεχνάσματα και μαζί με τους εκπαιδευτικούς εταίρους να επικεντρωθούν στα μεγάλα ζητήματα που ταλανίζουν τη δημόσια εκπαίδευση. Ζητήματα τα οποία  πρέπει να λυθούν άμεσα, μέσα από το διάλογο και όχι με υποδείξεις του ΔΝΤ, της Παγκόσμιας Τράπεζας και άλλων που καμιά σχέση έχουν με την παιδεία. 
Τα βιβλία της Α Γυμνασίου.
Και η Κυβέρνηση μιλάει για εξορθολογισμό.
__________________________________________________________________________

Η Κυβέρνηση έχει την ευθύνη να αναλάβει νέες πρωτοβουλίες ώστε να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της σχολικής χρονιάς


Από την αρχή της κρίσης στην παιδεία είχαμε εκφράσει την ανησυχία μας για τις εξελίξεις, τονίζοντας την ανάγκη για άμεση αποπυροδότησή της για να μην πληγούν το δημόσιο σχολείο και τα παιδιά.

Από την αρχή καλέσαμε την κυβέρνηση να αναστείλει τις μονομερείς αποφάσεις της και να εισέλθει σε ένα θεσμοθετημένο διάλογο με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις. Αντί να κάνει αυτό το απλό και λογικό, η κυβέρνηση συνεχώς έριχνε λάδι στη φωτιά επιχειρώντας να απαξιώσει τους εκπαιδευτικούς, το έργο τους και τις μαζικές κινητοποιήσεις τους.

Η κρίση στην παιδεία έχει κτυπήσει κόκκινο.
Η πρόταση όλων των κομμάτων, πλην του ΔΗΣΥ, για αναστολή των μονομερών αποφάσεων της κυβέρνησης και απόσυρση των μέτρων των εκπαιδευτικών οργανώσεων, είναι όσο ποτέ άλλοτε επίκαιρη. Μ’ αυτό τον τρόπο θα τερματιστεί η ανωμαλία στην παιδεία και θα δοθεί χώρος και χρόνος για θεσμοθετημένο διάλογο για τα μικρά και μεγάλα προβλήματα της παιδείας.

Λυπούμαστε να παρατηρήσουμε ότι αντί ο Πρόεδρος και οι κυβερνώντες να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, συνεχίζουν να εκτραχύνουν την κρίση επιστρατεύοντας ξανά τη ρητορική απαξίωσης των εκπαιδευτικών και της δαιμονοποίησης των αντιδράσεων τους.

Είναι ορθό ότι η κυβέρνηση πρέπει να κυβερνά.
Διακυβέρνηση, όμως, δεν σημαίνει «αποφασίζω και διατάσσω». Δεν σημαίνει επιβολή μονομερών αποφάσεων. Διακυβέρνηση πρωτίστως σημαίνει διάλογο και επιδίωξη συναίνεσης.

Σημαίνει αντιμετώπιση κρίσεων και όχι πρόκληση κρίσεων και ανωμαλίας, όπως δυστυχώς κάνει η κυβέρνηση Αναστασιάδη – Συναγερμού, παρότι προεκλογικά ο κ. Αναστασιάδης συνεχώς αναφερόταν στο διάλογο κα τη συναίνεση.

Και μια έκκληση προς τις εκπαιδευτικές οργανώσεις: Ενόψει της κρισιμότητας της κατάστασης, διεκδικείστε τα δικαιώματά σας με τρόπο που θα περιορίζει –κατά το δυνατόν- τις συνέπειες για τους μαθητές.


__________________________________________________________________________
 

Αντίμετρα και απεργοσπαστικές κινήσεις από την Κυβέρνηση




Χωρίς προηγούμενο η ρήξη στην εκπαίδευση… Η Κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα αντίδρασης στην απεργία των εκπαιδευτικών 


Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης προήδρευσε σήμερα, στο Προεδρικό Μέγαρο, συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου.

Μετά τη συνεδρία, η Αναπληρώτρια Κυβερνητική Εκπρόσωπος κα Κλέλια Βασιλείου δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι «το Υπουργικό Συμβούλιο σήμερα μελέτησε σειρά μέτρων τα οποία είναι υποχρεωμένο να λάβει σε περίπτωση που υλοποιηθούν τα απεργιακά μέτρα που έχουν εξαγγελθεί από τις εκπαιδευτικές συνδικαλιστικές οργανώσεις».

Μετά και την εξαγγελία των εκπαιδευτικών οργανώσεων για 48ωρη απεργία και έχοντας ήδη εξαγγείλει και άλλα μέτρα όπως η λευκή απεργία, η κυλιόμενη απεργία ή αποχή από τα εξωδιδακτικά τους καθήκοντα στα δημόσια σχολεία, η Κυβέρνηση έλαβε σειρά μέτρων αντίδρασης.

Τα μέτρα που αποφασίστηκαν από το Υπουργικό και όπως ακριβώς ανακοινώθηκαν από την Αναπληρώτρια Κυβερνητική Εκπρόσωπο Κλέλια Βασιλείου είναι:
·         Το Υπουργικό Συμβούλιο κάλεσε τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού όπως συναντηθεί με τους συνδέσμους των οργανωμένων γονέων με σκοπό τον συντονισμό για τους τρόπους αντιμετώπισης των συνεπειών από την απεργία που έχουν εξαγγείλει οι εκπαιδευτικές συνδικαλιστικές οργανώσεις ή από άλλα μέτρα που ενδεχομένως ληφθούν έχοντας πάντοτε ως πρώτιστο γνώμονα το καλώς νοούμενο συμφέρον των παιδιών και ειδικότερα θέματα ασφάλειας τους.
·         Επίσης, η Διυπουργική Επιτροπή για την Παιδεία έχει λάβει οδηγίες από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για να έρθει σε συνεννόηση με τον Γενικό Εισαγγελέα της Δημοκρατίας ως προς την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων νομικών εργαλείων τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε για προάσπιση των συμφερόντων της δημόσιας Παιδείας και κατ΄ επέκταση των ίδιων των παιδιών και της κοινωνίας, ευρύτερα.
·         Κατά τη σημερινή συνεδρία συζητήθηκαν, επίσης, πρακτικές που θα μελετηθούν από την Κυβέρνηση ως προς την αναπλήρωση του διδακτικού χρόνου σε περίπτωση που η αχρείαστη ένταση, που έχει προκληθεί λόγω της στάσης των εκπαιδευτικών συνδικαλιστικών οργανώσεων, επεκταθεί πέραν της 48ωρης απεργίας.
·         Υπενθυμίζουμε ότι στις 6 Σεπτεμβρίου, η Διυπουργική Επιτροπή και οι εκπαιδευτικές οργανώσεις, από κοινού, κατέληξαν σε συμφωνία. Αυτή η συμφωνία βρίσκεται ακόμα στο τραπέζι και μπορεί να αποτελέσει το εφαλτήριο για τον εφ’ όλης της ύλης διάλογο που οφείλουμε να συνεχίσουμε για να οδηγηθούμε σε λύση των σοβαρών προβλημάτων στον τομέα της Παιδείας, για το καλό του δημόσιου σχολείου, των παιδιών μας και ολόκληρης της κοινωνίας στο σύνολό της

Απεργοσπάστης  ….. η κυβέρνηση;

Πέντε καμιόνια στείλαν
στου φεγγαριού τη χάση
και γύρισαν γεμάτα απεργοσπάστες
Γεμάτα ξαναφύγαν
κανείς δε θα περάσει
κάλλιο να πάμε όλοι μετανάστες

Εκπαιδευτικοί:
Τόσο καιρό μας έλεγαν ότι πρέπει να είμαστε στην έδρα γιατί αυτή είναι η «δουλειά» μας. Τους λέγαμε ότι ασκούμε πολλά καθήκοντα και μας έλεγαν «παίρνετε απαλλαγές». Τώρα ψάχνουν με τον Γενικό Εισαγγελέα και μας απειλούν για την αποχή μας από τα εξωδιδακτικά μας ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ. Τελικά έχουμε μόνο διδακτικό χρόνο, όπως μας έλεγαν ως τώρα; Έχουμε και μη διδακτικό χρόνο κατά τον οποίο ασκούμε κι αλλά καθήκοντα, όπως παραδέχονται σήμερα; Χρόνο για τον οποίο τώρα θέλουν να μας νουθετήσουν απειλώντας;


__________________________________________________________________________



Αγανάκτηση από την αλαζονεία Χάρη




__________________________________________________________________________



Ευθύνη και στην κυβέρνηση του επιρρίπτει ο Νίκος Αναστασιάδης για την κρίση που ξέσπασε στην παιδεία.


Ο Πρόεδρος σε συνέντευξη του στο ΚΥΠΕ είπε συγκεκριμένα ότι δεν θέλει να αποδώσει ευθύνη στο ένα μέρος γιατί δεν είναι αυτός ο τρόπος που αντιμετωπίζει κανείς τα σοβαρά προβλήματα.

Πρόσθεσε ταυτόχρονα ότι όλοι πρέπει να αντιληφθούν ότι όση ευθύνη πιθανόν να φέρει το κράτος, άλλη τόση ευθύνη έχει και ο μεταφορέας των γνώσεων προς το παιδί, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Εξέφρασε λύπη για την απεργία των εκπαιδευτικών η οποία, όπως είπε, θα μπορούσε να αποφευχθεί, αν υιοθετούντο τα όσα είχαν συμφωνηθεί με τους ηγέτες των εκπαιδευτικών οργανώσεων.

Ο κύριος Αναστασιάδης εμφανίστηκε πάντως βέβαιος ότι κάποια στιγμή η κρίση θα ξεπεραστεί.

Παραδέχθηκε επίσης ότι αυτό που πρέπει να απασχολήσει όλους είναι η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μαθητών, καθώς και η ειδική εκπαίδευση.
 



__________________________________________________________________________



Ικανοποίηση για την έναρξη θεσμοθετημένου διαλόγου - Προσδοκία για σωστές λύσεις

Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για τη συμφωνία που έχει επιτευχθεί για την έναρξη θεσμοθετημένου διαλόγου για τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας.

Η κυπριακή κοινωνία και η Δημόσια Εκπαίδευση βασανίστηκαν για τρεις ολόκληρους μήνες εξαιτίας της κρίσης που προκλήθηκε από τις μονομερείς αποφάσεις της κυβέρνησης. Η κρίση συντηρήθηκε από  την απροθυμία της κυβέρνησης να ακούσει τη φωνή της λογικής και να παγώσει τις μονομερείς αποφάσεις της για να αρχίσει έγκαιρα ένας θεσμοθετημένος διάλογος.

Αυτούς τους τρεις μήνες η κυβέρνηση προσπάθησε να απαξιώσει τη Δημόσια Εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς. Ελπίζουμε ο διάλογος να αποκαταστήσει τις ζημιές και την ίδια ώρα να δώσει πραγματικές λύσεις στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Παιδεία.

Οι κυβερνώντες τελικά έπραξαν το αυτονόητο. Υποχρεώθηκαν τελικά να εισακούσουν την εισήγηση των κομμάτων της αντιπολίτευσης, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οργανωμένων γονιών για αναστολή εφαρμογής του θεσμού των εξετάσεων ανά τετράμηνο και περαιτέρω διάλογο.

Ικανοποίηση για την έναρξη θεσμοθετημένου διαλόγου - Προσδοκία για σωστές λύσεις

Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για τη συμφωνία που έχει επιτευχθεί για την έναρξη θεσμοθετημένου διαλόγου για τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας.

Η κυπριακή κοινωνία και η Δημόσια Εκπαίδευση βασανίστηκαν για τρεις ολόκληρους μήνες εξαιτίας της κρίσης που προκλήθηκε από τις μονομερείς αποφάσεις της κυβέρνησης. Η κρίση συντηρήθηκε από  την απροθυμία της κυβέρνησης να ακούσει τη φωνή της λογικής και να παγώσει τις μονομερείς αποφάσεις της για να αρχίσει έγκαιρα ένας θεσμοθετημένος διάλογος.

Αυτούς τους τρεις μήνες η κυβέρνηση προσπάθησε να απαξιώσει τη Δημόσια Εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς. Ελπίζουμε ο διάλογος να αποκαταστήσει τις ζημιές και την ίδια ώρα να δώσει πραγματικές λύσεις στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Παιδεία.

Οι κυβερνώντες τελικά έπραξαν το αυτονόητο. Υποχρεώθηκαν τελικά να εισακούσουν την εισήγηση των κομμάτων της αντιπολίτευσης, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οργανωμένων γονιών για αναστολή εφαρμογής του θεσμού των εξετάσεων ανά τετράμηνο και περαιτέρω διάλογο.




ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ    ΤΟ    ΝΕΟ    ΤΕΥΧΟΣ     ΑΡ. 49 ΤΗΣ    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ    ΑΠΟΨΗΣ                                     ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ    ΤΟ    ΝΕΟ  ...

Το νέο blogspot μας - Αρχείο Τευχών "Δημοκρατικής Άποψης":